Cautare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Ultimele subiecte
» Glume, bancuri, poante, divertisment
Joi Oct 25, 2012 9:54 pm Scris de crisiada

» Grile pentru sesiunea asta
Mier Ian 25, 2012 5:01 pm Scris de androx1971

» subiecte avizier anul 2 sem 1 drept si admin publica specializarea drept craiova 2011=2012...are cineva grilele???
Sam Ian 21, 2012 4:55 pm Scris de belualina44

» Master MTMPTE
Lun Iun 13, 2011 10:09 am Scris de androx1971

» Licenta februarie 2011
Vin Ian 21, 2011 7:42 pm Scris de blue_mc

» Stiri din invatamant
Vin Ian 21, 2011 9:22 am Scris de dany_danutza

» ADMSPPM 2010-2011
Vin Ian 14, 2011 3:14 pm Scris de andreima

» practica de specialitate
Lun Ian 10, 2011 10:50 am Scris de narcizush

» cum sa trimit prob.rezolvate pt.laboratoare?
Joi Dec 09, 2010 12:38 pm Scris de sil_viuro

jocuri pentru tineri

Mier Oct 14, 2009 9:07 am Scris de urdu_sandel

Am creat acest site pentru toti fanii de jocuri online gratis. Aici gasiti tot ce va doriti. Accesati si nu veti regreta.
www.entertaining-game.com

Comentarii: 1

Cine este conectat?
In total sunt 2 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 2 Vizitatori

Nici unul

[ Vizualizeaza toata lista ]


Recordul de utilizatori conectati a fost de 283, Mar Feb 15, 2011 11:43 am
Octombrie 2018
LunMarMierJoiVinSamDum
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendar Calendar

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Anul 1 Semestrul 2 TAM kinetoterapie

In jos

Anul 1 Semestrul 2 TAM kinetoterapie

Mesaj  mary_dragutza4u la data de Sam Mai 16, 2009 3:53 pm

de ce nu afisati rezolvarile la TAM biomecanica si prim ajutor??raspunde-ti-mi va rog.......eu am intrebarile dar nu am raspunsurile
Sad

mary_dragutza4u

Numarul mesajelor : 4
Varsta : 29
Localizare : bucuresti
Data de inscriere : 16/05/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

continuare TAM

Mesaj  mary_dragutza4u la data de Sam Mai 16, 2009 4:07 pm

Cod:
UNIVERSITATEA SPIRU HARET
Facultatea de EducaŃie Fizică si Sport
ÎNTREBĂRI – SUBIECTE PENTRU EXAMEN
Anul de studiu: I kinetoterapie
1. Obiectul de studiu al Teoriei educaŃiei fizice si sportului cuprinde:
2. Idealul educaŃiei fizice este:
3. ExerciŃiul fizic este:
4. AcŃiunea motrică este:
5. Activitatea motrică este:
6. Cultura fizică este considerată:
7. Dezvoltarea fizică armonioasă presupune:
8. Dezvoltarea fizică este rezultatul:
9. Cultura fizică cuprinde:
10. Capacitatea motrică reprezintă:
11. Dezvoltarea fizică armonioasă urmăreste:
12. Cunoasterea dezvoltării fizice a corpului se realizează prin:
13. Examenul antropometric pentru stabilirea dezvoltării fizice a corpului se realizează prin:
14. Efectele kinetoterapiei privesc:
15. Kinetoterapia este:
16. Sportul înseamnă:
17. „Capacitatea activităŃii nervoase superioare de a trece rapid de la un proces de excitaŃie la altul, de la
un stereotip dinamic la altul” reprezintă:
18. Procesul de dezvoltare, de crestere normală se mai numeste:
19. Prin dezvoltarea fizică armonioasă se urmăreste:
20. Observarea vizuală permite, totodată, si depistarea abaterilor de la o atitudine corectă a corpului.
Aceste abateri pot fi:
21. Termenul teorie provine din "theoria", cuvânt grecesc ce semnifică:
22. NoŃiunile de bază ale domeniului EducaŃie fizice includ:
23. EficienŃa efectuării miscărilor este determinată de:
24. Kinetoterapie si sporterapia au ca obiective:
25. Teoria activităŃilor motrice înglobează toate cunostinŃele privind:
26. Obiectivele generale ale activităŃii de educaŃie fizică vizează:
27. Teoria activităŃilor motrice poate fi definită ca:
28. Trăsătura principală a sportului este:
29. StiinŃa educaŃiei fizice si sportive poate fi definită ca:
30. Obiectivele instructiv-educative ale educaŃiei fizice urmăresc:
31. Particularitatile anatomo-functionale ale perioadei scolare mijlocii (pubertara) sistemul nervos se
dezvolta rapid:
32. Perioada de dezvoltare include perioada de crestere:
33. Dezvoltarea fizica armonioasa presupune o expresie care caracterizeaza numai acele exercitii fizice
care se gasesc intr-o anumita interrelatie sau structura si care se aplica dupa anumite reguli si cu
anumit scop:
34. Obiectivele generale ale activitatii de educatie fizica vizeaza cultivarea interesului pentru
......................
35. Trasatura principala a sportului este ................
36. Examenul .................... este mijloc al metodei observatiei vizuale externe a corpului
37. Dezvoltarea fizică armonioasă este:
38. Perioada............... mica este cuprinsa intre 7-11 ani
39. Factorii care influenŃează cresterea si dezvoltarea corectă a corpului uman sunt:
40. Calitatea motrica .............. se refera la rapiditatea efectuarii miscarii sau actului motric in
unitatea de timp;
41. Ca procedeu metodic pentru dezvoltarea ...............este reactia repetata la semnale ce apar
inopinat sau la schimbarea situatiei ambiante
42. Precizati care dintre formularile urmatoare este adevarata. Kinetoterapia este:
43. „Activitatile voluntare, care exprima preferinte, predilectii sau pasiuni pentru un anumit gen de
activitate” reprezinta definitia:
44. Mijloacele de bază, specifice domeniului educaŃiei fizice si sportului cuprind:
45. ExerciŃiul fizic este considerat:
46. „Abilitatile care permit valorificarea constienta, in conditii neprevazute, variabile, a deprinderilor
motrice stapanite de subiect” reprezinta definitia:
47. Capacitatea de a trece peste obstacole inalte prin mijloace proprii reprezinta:
48. Mijloacele de bază recomandate a fi utilizate cu copiii prescolari:
49. Dobândirea si formarea de cunostinŃe si deprinderi igienico-sanitare reprezintă obiectiv al perioadei:
50. ExerciŃiul fizic mai este considerat si:
51. Principalele cerinŃe de care se va Ńine seama în programarea activităŃii de educaŃie fizică scolară sunt:
52. Sporirea posibilităŃilor funcŃionale ale organismului reprezintă obiectiv al perioadei:
53. AfirmaŃia prin care calitatea este o categorie prin care se desemnează sistemul însusirilor esenŃiale ale unui
obiect, ale unui fenomen, în virtutea cărora el este obiectul dat si nu altul este:
54. Este adevarată sau falsă afirmaŃia prin care talentul este în cea mai mare parte de natură genetică:
55. Capacitatea biologică a individului este efectul, iar miscarea este cauza:
56. Componentele de stare ale capacităŃii motrice sunt: aptitudini, calităŃi motrice, deprindri motrice, structuri
operaŃionale, cunostinŃe, experienŃă.
57. Mijloacele de bază ale educaŃiei fizice sportive recomandate a fi utilizate în perioada prescolară:
58. Principalele obiective ale educaŃiei fizice si sportului în perioada de maturitate, prevăd:
59. Principalele obiective ale educaŃiei fizice si sportului la vârstă înaintată, prevăd:
60. Însusire fizică sau psihofizică care permite obŃinerea unor rezultate supramedii, în ceea ce priveste progresul
si nivelul maxim posibil reprezintă aptitudinea motrică:
61. Principalele particularităŃile anatomo-funcŃionale ale perioadei de copil mic vizează:
62. Principalele caracteristici anatomo-funcŃionale ale perioadei scolară mică vizează:
63. ParticularităŃile morfo-funcŃionale ale perioadei scolară mică la fete prezintă:
64. ParticularităŃile anatomo-funcŃionale ale perioadei scolare mijlocii (pubertară):
65. ParticularităŃile morfo-funcŃionale ale perioadei scolară mijlocie (pubertară) la fete prezintă:
66. ParticularităŃile anatomo-funcŃionale ale perioadei scolară mare (post-pubertară) prezintă:
67. ExerciŃiile fizice practicate sistematic contribuie si la:
68. Jocurile de miscare mai sunt cunoscute ca:
69. Perioadele de dezvoltare includ:
70. Perioada de crestere si dezvoltare asigură:
71. Factorii care determină cresterea si dezvoltarea sunt:
72. Cresterea fizică reprezintă:
73. Nivelul calităŃii motrice se apreciază pe baza interrelaŃiei dintre masa corpului pe de o parte si spaŃiul, si
respectiv timpul, în care se desfăsoară miscarea.
74. CalităŃile personalităŃii umane se educă, iar cele motrice se dezvoltă.
75. EducaŃia fizică si sportul folosesc ca mijloc principal, de bază:
76. În activitatea de educaŃie fizică si sportivă, dezvoltarea calităŃilor motrice este o componentă a procesului
instructiv – educative.
77. Capacitatea motrică se poate clasifica ca:
78. “Capacitatea omului de a efectua miscările un timp îndelungat, fără apariŃia stării de oboseală.“ reprezintă
definiŃia vitezei.
79. IuŃeala sau rapiditatea reprezintă parametrul characteristic al îndemânării.
80. Tempoul reprezintă densitatea miscărilor pe unitatea de timp (numărul de pasi / sec).
81. Tempoul miscărilor depinde de masa corpului, segmentelor aflate în miscare si de momentele de inerŃie.
82. Ritmul are caracteristică principală periodicitatea repetării fenomenului, succesiunea intervalului de timp si
accentele rezultate din desfăsurarea lui.
83. Mobilitatea desfăsurării proceselor nervoase, viteza alternării proceselor de excitaŃie cu cele de inhibiŃie,
precum si intensitatea acestora reprezintă factor de condiŃionare al:
84. Fibra musculară de tip II (FT) este fibra rapidă.
85. Printr-un program de pregătire specifică s-a demonstrat posibilitatea transformării într-o oarecare măsură a
fibrelor rosii în fibre albe, pregătirea fiind canalizată pe forŃă cu încărcături mari.
86. Indivizii cu aptitudini de viteză, sprinterii pe 100 m si 200 m au un procent mai ridicat de fibre rosii decât
alergătorii pe distanŃe lungi.
87. Lungimea pârghiilor segmentelor corpului si înălŃimea nu au influenŃă asupra vitezei (segmentele scurte
favorizează o viteză mai mare).
88. Capacitatea de analiză si sinteză de la nivelul scoarŃei cerebrale reprezintă factor de condiŃionare usor
perfectibil al calităŃii motrice viteză.
89. Persoanele implicate în procesul instructiv – educativ de educaŃie fizică si sportivă din scoală, sunt:
90. Capacitatea de concentrare a atenŃiei reprezintă factor de condiŃionare al vitezei:
91. Prin mijloacele educaŃiei fizice, se acŃionează pentru:
92. Viteza de reacŃie, corect timp de latenŃă, constă în rapiditatea cu care un subiect răspunde la excitanŃi de
diferite naturi (vizuali, auditivi, tactili).
93. Viteza de reacŃie (la semnale vizuale) înregistrează valori diferite în funcŃie de vârstă, după o dinamică
ascendentă, începând cu 8 – 10 ani până la 20-30 de ani, când se ating valorile maxime, după care încep să scadă
treptat:
94. Viteza de execuŃie reprezintă rapiditatea cu care se efectuează o miscare, sau timpul scurs de la începutul
până la sfârsitul miscării.
95. Principalul factor care determină viteza de repetiŃie este mobilitatea proceselor nervoase, rapiditatea cu care
alternează procesele de excitaŃie cu cele de inhibiŃie care asigură si alternarea contracŃiilor cu relaxarea.
96. Obiectul de studiu al Teoriei educaŃiei fizice si sportului cuprinde:
97. Teoriei educaŃiei fizice si sportului abordează problematica ce vizează:
98. Ce este miscarea sau motricitatea omului:
99. Care este în prezent, decalajul între performanŃele femeilor faŃă de cele ale bărbaŃilor:
100. În perioada ante-pubertară dezvoltarea fetelor faŃă de băieŃi este:
101. PerformanŃele femeilor sunt mai scăzute faŃă de cele ale bărbaŃilor cu:
102. RelaŃia Teoriei educaŃiei fizice cu pedagogia oferă:
103.Mișcarea are ca forme particulare:
104.Conceptul de motricitate este definit ca:
105.Mișcarea umană poate fi analizată în scop didactic în secvențele sale componente:
106. Actul reflex, instinctual este:
107. Acțiunea motrică reprezintă:
108. Activitatea motrică reprezintă:
109. Dezvoltarea fizică armonioasă presupune:
110. Dezvoltarea fizică este:
111. Examenul somatoscopic este mijloc al:
112. Observarea vizuală permite:
113. Examenul antropometric constă în:
114. Teorii explicative ale activității motrice sunt considerate:
115. Pun rațiunea, actul deliberării în centrul activității:
116. Știința sportului este:
117. Perioada școlară mică este cuprinsă între:
118. Perioada școlară mijlocie (pubertară) se cdaracterizează prin:
119. În funcție de modificările alcătuirii structurilor țesuturilor și organelor putem deosebi:
120. Mijloacele de bază recomandate a fi utilizate cu copiii preșcolari sunt:
121. Metodele de instruire utilizate, de transmitere a cunoștințelor, de formare a priceperilor și
deprinderilor, de verificare, apreciere și stimulare a activității elevilor sunt:
122. La vârsta adultă, prin activitățile sportive se urmărește:
123. Desfășurarea unor activități sportive, după perioada de maturitate, urmărește să asigure:
124. Capacitate provine din cuvântul latin “capacitas“ și are următoarele sensuri:
125. Aptitudinea motrică este:
126. Calitatea motrică este definită ca:
127. Care este parametrul caracteristic pentru determinarea valorii sau a aportului forței în realizarea
diferitelor acțiuni motrice:
128. În activitatea de educație fizică și sportivă, dezvoltarea calităților motrice are o importanță deosebită,
ele reprezentând:
129. Calitatea motrică viteză se referă la:
130. Viteza se determină prin:
131. Viteza este puternic determinată genetic, depinzând foarte mult de:
132. Capacitatea omului de a efectua mișcările într-un timp cât mai scurt este:
133. Viteza este definită ca:
134. Caracteristicile temporale ale mișcărilor care influențează îndeosebi calitatea motrică viteză sunt:
135. Tempoul reprezintă o caracteristică importantă pentru:
136. Componentele stabile care intră în structura capacității motrice sunt:
137. Factorii care determină o bună viteză sunt:
138. Tipul fibrelor musculare din care este alcătuit mușchiul predominante în efortul de viteză este:
139. Fibra musculară de tip II (FT) este fibra rapidă și are în compoziția ei:
140. Factori greu perfectibili care condiționează manifestarea vitezei sunt:
141. „Rapiditatea cu care un subiect răspunde la excitanŃi de diferite naturi” defineste o formă de
manifestare a calităŃii motrice viteza. Care este aceasta:
142. ReacŃiile la diferite semnale pot fi:
143. Timpul scurs de la începutul până la sfârsitul miscării reprezintă:
144. PerformanŃele în domeniul vitezei sunt în mare măsură condiŃionate de:
145. Cresterea forŃei va determina si o crestere a:
146. Actele si acŃiunile motrice care intră în procesul complex al dezvoltării vitezei trebuie să
îndeplinească anumite condiŃii:
147. Procedee metodice pentru dezvoltarea reacției motrice simple:
148. Metodele pentru dezvoltarea vitezei de execuție a mișcărilor sunt:
149. Metoda stafetelor si jocurilor este o metodă care se foloseste pentru dezvoltarea:
150. „Capacitatea organismului de a efectua un lucru mecanic de o anumită intensitate, un timp
îndelungat, fără scăderea eficienŃei activităŃii, în condiŃiile reprimării stării de oboseală” este definiŃia:
151. Gradul de dezvoltare a rezistenŃei se reflectă în:
152. Capacitatea de rezistenŃă depinde de:
153. CompoziŃia sângelui reprezintă factor de condiŃionare al:
154. Ce tip de fibre musculare dominante în efortul de rezistenŃă:
155. Formele de manifestare a rezistenŃei în funcŃie de durata efortului:
156. RezistenŃa locală implică cuprinderea în activitate:
157. RezistenŃa în regim de viteză se defineste ca:
158. Pentru dezvoltarea rezistenŃei se vor avea în vedere:
159. RezistenŃa de durată lungă este caracterizată printr-un efort cu o durată de:
160. Metoda folosită pentru dezvoltarea rezistenŃei de lungă durată:
161. “Capacitatea de a realiza eforturi de învingere, menŃinere sau cedare în raport cu o rezistenŃă
externă sau internă, prin contracŃia uneia sau mai multor grupe musculare.“ este definiŃia:
162. Dintre factorii care influenŃează forŃa putem menŃiona:
163. Dintre factorii periferici care influenŃează efortul de forŃă:
164. Coordonarea intramusculară este factor de condiŃionare a forŃei:
165. Unghiurile de acŃiune optime pentru un efort de forŃă sunt:
166. Durata sau amplitudinea contracŃiei musculare favorizează dezvoltarea:
167. Dintre factorii endogeni în afara vârstei si sexului care influenŃează dezvoltarea calităŃii motrice
forŃa, se pot aminti:
168. În dezvoltarea forŃei maxime un rol important îl au:
169. ForŃa maximă statică se manifestă în situaŃia în care:
170. ForŃa absolută se măreste dacă:
171. Clasificarea tipurilor de forŃă după următoarele criteriul caracterului contracŃiei musculare este:
172. „ForŃa maximă voluntară la care se mai adaugă un surplus de forŃă mobilizată prin componenta
psihică si eventual prin stimulare medicamentoasă” defineste:
173. „ForŃa cea mai mare pe care sistemul neuromuscular o produce într-o contracŃie musculară”
defineste:
174. „Manifestarea tipică a forŃei din muschiul sau grupele musculare direct implicate în proba sau
disciplina sportivă respectivă” reprezintă:
175. „Capacitatea sistemului neuromuscular de a învinge rezistenŃa printr-o contracŃie foarte rapidă”
reprezintă:
176. Pentru dezvoltarea forŃei maxime se recomandă încărcături de:
177. Pentru dezvoltarea forŃei maxime se folosesc două procedee:
178. Antrenamentul în circuit constă în efectuarea succesivă a unor exerciŃii:
179. După felul exerciŃiilor si gradul de solicitare a organismului circuitul poate fi:
180. Varianta optimă de circuit pentru copii si juniori în cadrul lecŃiilor de educaŃie fizică sau a
lecŃiilor de antrenament este:

mary_dragutza4u

Numarul mesajelor : 4
Varsta : 29
Localizare : bucuresti
Data de inscriere : 16/05/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

continuare TAM

Mesaj  mary_dragutza4u la data de Sam Mai 16, 2009 4:10 pm

Cod:
181. „AcŃiunea stimulantă a sistemului nervos central si a muschilor scheletului, spre a se executa o
miscare voluntară, în asa fel încât să existe o înlănŃuire armonioasă între diferitele componente ale
acestei miscări” reprezintă definiŃia:
182. Nivelul de coordonare reflectă:
183. Un rol extrem de important în evidenŃierea calităŃii motrice îndemânare îl are:
184. Factorii care stau la baza dezvoltării coordonării sunt:
185. Factorii care condiŃionează capacităŃile coordinative sunt de natură:
186. Ce fel de factor de condiŃionare a coordonării îl reprezintă calitatea inervaŃiei musculare care
determină contracŃia si apoi relaxarea:
187. Ce fel de factor de condiŃionare a coordonării îl reprezintă nivelul de dezvoltare al celorlalte
calităŃi motrice si combinaŃiile dintre acestea:
188. CapacităŃile coordinative depind de o serie de factori compusi si anume:
189. „Capacitatea omului de a utiliza maximul potenŃial anatomic de locomoŃie într-o anumită
articulaŃie sau în ansamblul articulaŃiilor corpului, concretizată prin efectuarea unor miscări cu
amplitudine mare” reprezintă definiŃia:
190. Tonusul muscular si capacitatea de întindere a ligamentelor, tendoanelor si a fibrelor musculare
reprezintă factor de condiŃionare al:
191. CăŃărare, escaladare, târâre, ridicarea si transportul de obiecte-greutăŃi, tracŃiune-împingere
reprezintă:
192. Deprinderile motrice sunt însusiri ale individului:
193. În procesul de formare deprinderile motrice se:
194. Deprinderile motrice se perfecŃionează (consolidează) în timp:
195. Faza însusirii fiecărui element component al deprinderii face parte din însusirea deprinderilor
din punct de vedere:
196. Etapa I, etapa iniŃierii în bazele tehnice de execuŃie a deprinderilor motrice face parte din
însusirea deprinderilor din punct de vedere:
197. Clasificarea deprinderilor motrice se poate face în funcŃie de mai multe criterii. Astfel, după
criteriul nivelului de automatizare, deprinderile pot fi:
198. Alergarea este deprindere motrică:
199. Capacitatea de a trece peste obstacole înalte prin mijloace proprii reprezintă:
200. „AbilităŃile care permit valorificarea constientă, în condiŃii neprevăzute, variabile, a
deprinderilor motrice stăpânite de subiect” reprezintă definiŃia:
201. „ActivităŃile voluntare, care exprimă preferinŃe, predilecŃii sau pasiuni pentru un anumit gen de
activitate” reprezintă definiŃia:
202. Stabilizarea relativă a unor răspunsuri motrice în raport cu datele fenomenelor externe, percepute
ca indicatori sau stimulatori ai activităŃii reprezintă:

mary_dragutza4u

Numarul mesajelor : 4
Varsta : 29
Localizare : bucuresti
Data de inscriere : 16/05/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

biomecanica

Mesaj  liana maria la data de Sam Mai 16, 2009 10:04 pm

am raspunsurile la biomecanica,sunt 151...verifica daca e asa...

liana maria

Numarul mesajelor : 3
Varsta : 39
Data de inscriere : 30/05/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

ajutooor

Mesaj  mary_dragutza4u la data de Joi Mai 28, 2009 10:00 am

ajutati-ma va rog.......am maine ex la prim ajutor si nu stiu raspunsurile

mary_dragutza4u

Numarul mesajelor : 4
Varsta : 29
Localizare : bucuresti
Data de inscriere : 16/05/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Anul 1 Semestrul 2 TAM kinetoterapie

Mesaj  cataauto la data de Joi Mai 28, 2009 5:19 pm

mary_dragutza4u a scris:ajutati-ma va rog.......am maine ex la prim ajutor si nu stiu raspunsurile
incearca pe http://www.smartgeneration.ro/

cataauto

Numarul mesajelor : 1
Varsta : 56
Data de inscriere : 12/01/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Anul 1 Semestrul 2 TAM kinetoterapie

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum