Cautare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Ultimele subiecte
» Glume, bancuri, poante, divertisment
Joi Oct 25, 2012 9:54 pm Scris de crisiada

» Grile pentru sesiunea asta
Mier Ian 25, 2012 5:01 pm Scris de androx1971

» subiecte avizier anul 2 sem 1 drept si admin publica specializarea drept craiova 2011=2012...are cineva grilele???
Sam Ian 21, 2012 4:55 pm Scris de belualina44

» Master MTMPTE
Lun Iun 13, 2011 10:09 am Scris de androx1971

» Licenta februarie 2011
Vin Ian 21, 2011 7:42 pm Scris de blue_mc

» Stiri din invatamant
Vin Ian 21, 2011 9:22 am Scris de dany_danutza

» ADMSPPM 2010-2011
Vin Ian 14, 2011 3:14 pm Scris de andreima

» practica de specialitate
Lun Ian 10, 2011 10:50 am Scris de narcizush

» cum sa trimit prob.rezolvate pt.laboratoare?
Joi Dec 09, 2010 12:38 pm Scris de sil_viuro

jocuri pentru tineri

Mier Oct 14, 2009 9:07 am Scris de urdu_sandel

Am creat acest site pentru toti fanii de jocuri online gratis. Aici gasiti tot ce va doriti. Accesati si nu veti regreta.
www.entertaining-game.com

Comentarii: 1

Cine este conectat?
In total sunt 3 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 3 Vizitatori

Nici unul

[ Vizualizeaza toata lista ]


Recordul de utilizatori conectati a fost de 283, Mar Feb 15, 2011 11:43 am
Mai 2018
LunMarMierJoiVinSamDum
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendar Calendar

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



4. Tehnici de programare

In jos

4. Tehnici de programare

Mesaj  chmro la data de Mier Iun 02, 2010 9:29 pm

Raspunsurile la grila:
Notiuni fundamentale de teoria grafurilor: 1b, 2a, 3c, 4d, 5b, 6b.
Arbori binari: 1c, 2a, 3d, 4b, 5a, 6b, 7c, 8b, 9b
Complexitate: 1c, 2c, 3d, 4c, 5c, 6a, 7d, 8c, 9d, 10c, 11d, 12c, 13d
Recursivitate: 1c, 2d, 3d, 4a, 5b, 6a, 7b, 8d, 9c
Metoda greedy:1b, 2a, 3a, 4b, 5d
Divide et impera: 1c, 2b, 3c, 4d, 5c, 6b, 7d, 8a, 9c, 10a
Backtracking: 1b, 2a, 3a, 4c, 5b, 6a, 7a, 8b, 9d, 10d, 11a, 12b, 13d,
14c, 15b, 16c, 17a, 18a, 19c, 20b, 21a, 22c, 23a, 24a, 25d
Metoda programarii dinamice: 1c, 2b, 3b, 4c, 5c, 6b, 7b, 8b
Cod:

http://www.scribd.com/doc/32442024/Tehnici-de-Program-Are-Licenta-2010


Ultima editare efectuata de catre chmro in Mar Iun 29, 2010 1:05 pm, editata de 8 ori
avatar
chmro

Numarul mesajelor : 159
Varsta : 47
Localizare : Turda
Data de inscriere : 08/05/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: 4. Tehnici de programare

Mesaj  gexge79 la data de Dum Iun 13, 2010 11:23 am

avatar
gexge79

Numarul mesajelor : 85
Varsta : 38
Localizare : Târgu-Jiu
Data de inscriere : 08/05/2008

Vezi profilul utilizatorului http://gexge79.hi5.com

Sus In jos

Re: 4. Tehnici de programare

Mesaj  rseby la data de Mier Iun 23, 2010 2:55 pm


rseby

Numarul mesajelor : 7
Varsta : 46
Data de inscriere : 08/05/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: 4. Tehnici de programare

Mesaj  gexge79 la data de Lun Iun 28, 2010 3:11 pm

La Notiuni fundamentale eu am 5D si 6D, fata de 5B si 6B cum ai tu. Care e varianta corecta?
La Recursivitate am 4A si 7A, iar tu ai 4B si 7B. Aceeasi intrebare.
La Divide am 4D si tu 4A. Idem.
Sper sa lamurim inainte de licenta!
avatar
gexge79

Numarul mesajelor : 85
Varsta : 38
Localizare : Târgu-Jiu
Data de inscriere : 08/05/2008

Vezi profilul utilizatorului http://gexge79.hi5.com

Sus In jos

Re: 4. Tehnici de programare

Mesaj  chmro la data de Mar Iun 29, 2010 1:01 pm

Notiuni fundamentale: Graful are doua componente conexe, date de 1-60-20 si 2-30-4 plus numarul varfurilor libere(care sunt si ele conexe), adica 60 varfuri libere -6 cele cu muchii = 54. Adunate cu cele doua da 56.
Ex6: Cele 9 arce, sunt: (1,2), (1,3), (2,3), (2,4), (3,4), (3,5), (4,1), (4,2), (5,4).
Iar graful G are circuite, unul din ele fiind chiar (1,3,5,4,2). Deci afirmatia e falsa.

La Recursivitate 4a e corect, 7 a nu poate fi pentru ca n fiind egal cu i, e adevarata tot timpul n%i si nu se mai calculeaza nimic.
Cu varianta b merge programelul.
avatar
chmro

Numarul mesajelor : 159
Varsta : 47
Localizare : Turda
Data de inscriere : 08/05/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: 4. Tehnici de programare

Mesaj  chmro la data de Mar Iun 29, 2010 1:04 pm

La ex. 4 a fost o controversa legata de faptul ca metoda cautarii binare se aplica numai sirurilor ordonate crescator, pentru cele descrescatoare trebuiau intai inversate si apoi aplicate, si cum in enunt spune "fara alte prelucrari prealabile", dar se pare ca la examen se valideaza d.
avatar
chmro

Numarul mesajelor : 159
Varsta : 47
Localizare : Turda
Data de inscriere : 08/05/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: 4. Tehnici de programare

Mesaj  gexge79 la data de Mar Iun 29, 2010 5:52 pm

La exercitiul 10 de la Backtracking, al saptelea numar generat este 1002 si nu 210, deci raspunsul corect este 10B.
Am dreptate sau nu?

avatar
gexge79

Numarul mesajelor : 85
Varsta : 38
Localizare : Târgu-Jiu
Data de inscriere : 08/05/2008

Vezi profilul utilizatorului http://gexge79.hi5.com

Sus In jos

Re: 4. Tehnici de programare

Mesaj  chmro la data de Mar Iun 29, 2010 10:48 pm

Nu. Se genereaza toate numerele din 2 cifre, apoi toate din trei cifre, toate din 4 si asa mai departe.
12, 21, 102, 111, 120, 201, 210, 1002, 1011, 1020, 1101, 1110, 1200, etc.
avatar
chmro

Numarul mesajelor : 159
Varsta : 47
Localizare : Turda
Data de inscriere : 08/05/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: 4. Tehnici de programare

Mesaj  gexge79 la data de Mier Iun 30, 2010 9:18 am

Ai dreptate, eu sarisem pe 111. Mersi.
avatar
gexge79

Numarul mesajelor : 85
Varsta : 38
Localizare : Târgu-Jiu
Data de inscriere : 08/05/2008

Vezi profilul utilizatorului http://gexge79.hi5.com

Sus In jos

Re: 4. Tehnici de programare

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum